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[PRNewswire] LifeMiles, IBS Software와 7년 계약 체결


[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(산호세, 코스타리카 2017년 3월 21일 PRNewswire=연합뉴스) 여행, 운송 및 물류 IT 솔루션 부문의 주요 기업인 IBS Software (IBS)가 LifeMiles가 수년간 사용해온 사내 충성도 플랫폼을 대체할 업체로 선정됐다. LifeMiles는 중앙아메리카와 남미 앤딘협정 지역 굴지의 충성도 프로그램이자, Avianca의 상용 고객 프로그램이다. 지난주 코스타리카 산호세에서 양사 간에 체결된 이 7년 계약은 규모가 수백만 달러에 달한다. 계약이 시행되면 IBS의 iFly Loyalty가 LifeMiles의 핵심 플랫폼이 될 예정이다. iFly Loyalty는 다양한 기능성을 포함하는 동시에 확장된 파트너십을 키우고 관리하는 역량, 전면적인 고객 관계 모듈 및 향상된 분석 및 사업 정보 역량 등으로 구성된다. 그뿐만 아니라 이 플랫폼은 이 지역을 비롯해 전 세계에서 LifeMiles의 성장 야망을 핵심적으로 지원하며, 나아가 LifeMiles 회원에게 더욱 우수하고 집중적이며 개인화된 혜택을 제공하고, 출시 기간을 단축하며, 신규 사업 부문으로의 확장을 지원할 것으로 기대된다.

(사진: http://mma.prnewswire.com/media/480645/LifeMiles_Signing_Ceremony.jpg )
(로고: http://photos.prnewswire.com/prnh/20170313/477770LOGO )

2011년 3월에 첫선을 보인 LifeMiles는 회원 수 700만 명 이상으로 성장했으며, 이와 같은 성과 덕분에 충성도 업계에서 가장 명예로운 Freddie Awards에서 지난 3년간 아메리카 지역에서 최다 수상 프로그램이라는 영광을 안았다. 스타 얼라이언스 회원사인 Avianca는 본사가 콜롬비아에 있으며, 라틴 아메리카에서 평균 보유 비행기(169대)의 연식이 가장 낮다. LifeMiles는 Avianca와 더불어 28개국 약 105개 목적지에서 고객에게 서비스를 제공한다.

IBS의 iFly Loyalty는 신세대 충성도 관리 상품으로, 상용 고객 프로그램, 동맹 프로그램, 중소기업 및 기업 프로그램을 포함해 항공 산업의 다양한 고객 참여 수요를 지원한다. 이 솔루션은 동일한 소프트웨어를 바탕으로 여러 가지 프로그램 에코시스템에서 관리를 지원하며, 고객을 향한 개인화된 커뮤니케이션을 가능하게 만든다. 그뿐만 아니라 데이터 기반의 예측성 및 권위적 분석을 바탕으로 전략적 의사 결정을 지원하고, 스타 얼라이언스, 원월드, 스카이팀과 같은 주요 항공사 연맹과 호환된다.

LifeMiles CEO Matt Vincett는 “IBS와 파트너가 돼 기쁘다”며 “IBS의 iFly 시스템은 앞으로 자사가 서비스 및 성장 목표를 달성하는 데 핵심적인 지원을 제공할 것”이라고 말했다. 이어 그는 “자사는 회원들에게 더 많은 선택권과 훨씬 더 큰 가치를 제공하기 위해 끊임없이 혁신을 단행하고 있다”면서 “이와 같은 자사의 전진적인 노력에 IBS가 함께 할 것이라 확신하며, IBS 팀과의 협력이 기대된다”고 말했다.

IBS 항공사업서비스 사장 겸 책임자인 Jitendra Sindhwani는 “LifeMiles와의 계약은 자사 충성도 솔루션이 거둔 전략적인 성과”라며 “LifeMiles는 중앙아메리카 지역에서 자사의 첫 고객이 됐다. 이는 중앙아메리카와 라틴 아메리카 지역에서 자사의 입지를 확장하는 데 매우 중요한 이정표가 될 것”이라고 말했다. 이어 그는 “자사는 가장 광범위한 항공 소프트웨어 제품 라인을 공급하는 기술 파트너로서 Avianca 같은 입증된 항공사와의 관계를 활용해 이 지역 항공업계에서 IBS를 가장 인지도 높은 혁신 브랜드로 만들 계획”이라고 설명했다.

추가 정보 문의:

Bratati Ghosh
Chief Marketing Officer
IBS
bratati.ghosh@ibsplc.com

Mario Balladares
Director of Marketing
LifeMiles
mario.balladares@lifemiles.com

IBS에 대한 추가 정보는 웹사이트 www.ibsplc.com에서 조회할 수 있다.

출처: IBS Software (IBS) and LifeMiles



LifeMiles Inks Seven Year Contract With IBS Software

SAN JOSE, Costa Rica, March 21, 2017/PRNewswire/ -- Travel, transportation and logistics IT solutions major IBS Software (IBS) has been selected by LifeMiles to replace its in-house loyalty platform that has been in use for several years. LifeMiles is the leading loyalty program in Central America and the Andean Pact region of South America, and the frequent-flyer program of Avianca. The multi-million seven-year contract was signed last week in San Jose, Costa Rica. Once implemented, IBS' iFly Loyalty suite will serve as the core platform for LifeMiles. The suite includes a wide range of functionalities, consisting of capabilities to grow and manage expanded partnerships, a full-fledged customer relationship module and enhanced Analytics and Business Intelligence capabilities. Furthermore, the platform will be a key enabler of LifeMiles' growth aspirations in the region and beyond, facilitating the delivery of a superior set of targeted and personalized benefits to LifeMiles members, enhancing speed to market, and supporting expansion into new business segments.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/480645/LifeMiles_Signing_Ceremony.jpg )
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20170313/477770LOGO )

Launched in March 2011, LifeMiles has grown to include more than 7 million members, who have made it the winningest Program in the Americas over the last 3 years of the loyalty industry's prestigious Freddie Awards. Avianca, a Star Alliance member, has its headquarters in Colombia, and also the youngest fleet (169 aircraft) of all Latin American airlines, with which it serves some 105 destinations in 28 countries.

IBS' iFly Loyalty is a new-gen loyalty management product that supports the diverse needs of customer engagement of the airline industry, including Frequent Flyer Programs, Coalition Programs, SME and Corporate Programs. The solution enables management across multiple program ecosystems from the same software and allows personalized communication to reach out to customers. It supports strategic decision making with data-based predictive and prescriptive analysis, and is compliant with major airline coalitions viz. Star Alliance, oneworld, SkyTeam.

LifeMiles' Chief Executive Officer, Matt Vincett said: "We are pleased to be partnering with IBS, whose iFly system will be a key enabler of us achieving our service and growth objectives over the coming years. At LifeMiles, we are constantly innovating to provide members with more options and with ever greater value; we are counting on IBS to collaborate with us in these endeavors moving forward and look forward to working with the IBS team."

"This is a strategic win for IBS' loyalty solution and the first customer in the Central American region. We consider this as an extremely important milestone for expanding our footprint in the Central and Latin American regions. As a technology partner offering the widest bouquet of aviation software products, we hope to leverage our relationship with a proven airline like Avianca to make IBS the most recognizable brand on innovation for the airline industry in the region," said Jitendra Sindhwani President & Head - Aviation Business Services, IBS.

For media enquiries, please contact:
Bratati Ghosh
Chief Marketing Officer
IBS at bratati.ghosh@ibsplc.com or

Mario Balladares
Director of Marketing
LifeMiles at mario.balladares@lifemiles.com
More information on IBS is available at www.ibsplc.com

Source: IBS Software (IBS) and LifeMiles
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료

본 콘텐츠는 제공처의 후원을 받아 게재한 PR보도자료입니다.
[2017-03-22일 15:28] 송고
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