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[PRNewswire] 애스턴 마틴 라곤다와 일렉트리파이 아메리카, 오토모빌러티LA서 주목

-- 혼다, 바이톤, 아마존을 비롯해 업계 선두 기업들, 테크놀로지 파빌리온 스테이지에서 운송수단의 미래에 대해 토론

(로스앤젤레스 2018년 9월 25일 PRNewswire=연합뉴스) LA오토쇼(LA Auto Show(R))[http://www.laautoshow.com/ ] 오토모빌러티LA[https://automobilityla.com/ ]의 주최 측은 오늘, 일렉트리파이 아메리카(Electrify America)의 CEO 겸 사장(President)인 기오바니 팔라조(Giovanni Palazzo)와 미국의 애스턴 마틴 라곤다(Aston Martin Lagonda)의 사장(President)인 로라 슈바브(Laura Schwab)를 2018년 오토모빌러티 행사[https://automobilityla.com/schedule/ ]를 빛낼 최고의 전문가들로 꼽았다. 2018년 11월 26일에서 29일까지 로스앤젤레스 컨벤션 센터에서 개최되는 오토모빌러티LA는, 미디어 및 업계 전문가들에게 자동차 기술 발표, 솔로 토크(solo talks), 패널, 신차 발표, 그리고 네트워킹 행사에 참석할 수 있는 플랫폼을 제공할 예정이다.

이번 콘퍼런스는 슈바브와 팔라조의 솔로 토크들은 물론, 자동차 산업과 기술산업 분야 다수의 리더가 제공하는 다양한 콘텐츠들을 아우른다는 계획이다. 혼다 R&D 아메리카의 부사장(VP) 겸 수석 엔지니어(Executive Engineer) 테드 클라우스(Ted Klaus)는 교통 혼잡과 충돌을 줄이기 위한 커넥티드 하이웨이 프로토타입을 제기할 예정이다. 또한, 바이톤의 공동창립자이자 CEO인 카르스텐 브라이트펠트 박사(Dr. Carsten Breitfeld)는 브랜드가 고객 경험공간에서 인공지능(AI)을 어떻게 활용하는지에 대해 다룬다. 아마존 알렉사 오토모티브의 부사장(VP)인 네드 큐릭(Ned Curic)은 모빌러티에서 음성의 중요성이 증가하고 있으며 이것이 어떻게 미래 차량 자율화를 위한 필수요소가 되는지를 논의한다. 모빌러티LA는 11월 27일 화요일, 테크놀로지 파빌리온(Technology Pavilion)에서 신흥 전기차 기업들인 바이톤과 리비안(Rivian)이 새로운 차량을 소개하는 시간도 가진다.

이번 콘퍼런스에서서는, 미래 자동차 구축을 위한 새로운 협업 모델, 운송 블록체인, 자율화 차량을 위한 하이웨이 준비, 자동차 설계 변경, 전산화, 자율성, 자동차 공유를 포함하는 중요한 주제들을 다룬다는 계획이다. 패널들은 각 세션이 끝나고 약 30분간 간단한 Q&A 시간을 가진다. 인기 있는 오토모빌러티LA 대회와 오토모빌러티LA 해커톤, SMS(Securing Mobility Summit), 산업 킥오프 파티, 톱10 자동차 스타트업 대회, 올해의 그린카 어워드와 같은 행사들도 빠짐없이 개최된다.

오토모빌러티LA는 콘퍼런스뿐만 아니라 사회적 발달 및 전문성 향상을 위한 흥미진진한 새로운 이벤트들을 제공한다. 우먼 인 오토모티브(Women in Automotive)는 자동차 커뮤니티를 위해 고용과 매출성장에 영향을 미치는 사고 리더십과 트렌드에 대한 교육 및 권한부여에 주력한 콘퍼런스를 개최한다. 자동차 마케팅 리더들이 각 비즈니스와 자동차 업계를 어떻게 발전시키는지에 대한 통찰을 공유하는 미디어포스트(MediaPost)가 만드는 마케팅 오토보티브(Marketing Automotive) 콘퍼런스에도 참석할 수도 있다. 또한, 올 2018년에는, 카 디자인 뉴스(Car Design News)가 개최하는 자동차 디자인 포럼(Car Design Forum)이 새롭게 열린다. 자동차 디자인 포럼에서는 자동차 산업 전문가들이 수석 크리에이티브들로부터 첨단기술, UX, AI, 자동차 산업의 미래에 대한 최신 정보들과 중요한 발전사항들에 대해 들을 특별한 기회가 제공된다.

그뿐만 아니라, 오토모빌러티LA의 방문객들은, BMW, 닛산, 포르쉐, 폭스바겐, 볼보를 포함하는 유명 자동차 제조업체들의 글로벌, 북미 신차 발표를 최초로 관람할 수 있다. 오토모빌러티LA에서 발표된 2018년 모든 신차는 11월 30일에서 12월 9일까지 개최되는 LA오토쇼에 진열된다.

"오토모빌러티는 자동차 업계와 함께 지속해서 발전하고 있으며, 올해 오토모빌러티에 참석한 자동차 기술 리더들, 자동차 제조업체들, 업계 내부 인사들 그리고 올해 개최된 이벤트들은 매우 인상 깊고 만족스럽다" 면서 "오토모빌러티는 참가 기업들에 다양한 경험과 기회를 제공하고 있어, 방문객들은 쇼에서 모든 것을 살짝씩 다 엿볼 수 있을 예정이다. 올해 쇼의 모든 것들이 매우 기대된다"고 LA오토쇼와 오토모빌러티LA의 EVP(Executive Vice President)이자 총괄 매니저(General Manager)인 테리 퇴니스(Terri Toennies)는 전했다.

오토모빌러티LA 등록 관련 정보는 해당 웹페이지(automobilityla.com/register)를 방문하면 확인할 수 있다.

오토모빌러티LA 에 대한 더 상세한 정보는 해당 웹페이지(AutoMobilityLA.com)를 방문하면 확인할 수 있다.

LA 오토쇼와 오토모빌러티LA
1907년에 시작된 로스앤젤레스오토쇼(LA Auto Show(R))는 연례 오토쇼 중 북미에서 가장 먼저 개최되는 메이저 오토쇼다. 2016년에는 동 쇼의 프레스 앤드 트레이드데이즈(Press & Trade Days)가 커넥티드 카 엑스포(CCE)에 통합되며 새로운 제품과 기술을 소개하고 운송과 모빌리티의 미래에 관한 가장 중요한 이슈를 토론하기 위해 기술과 자동차 산업이 융합하는 업계 최초의 산업 전시회인 오토모빌리티LA(AutoMobility LA™)가 탄생했다. 2018 오토모빌리티LA 는 11월 26일에서 29일까지 로스앤젤레스 컨벤션 센터에서 열리며 제조사들의 신차 발표도 진행된다. 2018 LA오토쇼는11월 30일에서 12월 9일까지 일반인들에게도 공개된다. 오토모빌러티LA에서는, 새로운 자동차 산업 비즈니스들이 만들어지고, 획기적인 제품들이 소개되며, 전 세계 언론사와 업계 전문가들 앞에서의 전략발표가 실시된다. LA오토쇼는 전L.A. 신차딜러협회(Greater L.A. New Car Dealer Association)가 후원하며 ANSA프로덕션이 운영한다. 쇼와 관련된 최신 소식 및 정보는 LA오토쇼의 트위터(Twitter)[http://twitter.com/LAAutoShow ], 페이스북(Facebook)[http://facebook.com/LAAutoShow ], 인스타그램(Instagram)[https://www.instagram.com/laautoshow/ ]을 통해 확인할 수 있으며 웹페이지(http://www.laautoshow.com/)를 방문 및 등록해 소식을 받아볼 수도 있다. 오토모빌러티LA의 새로운 팟캐스트에 대한 지난 패널, 인터뷰, 기조연설은 해당 웹페이지(https://automobilityla.com/podcast/)를 통해 들어볼 수 있다.

미디어 문의:
사나즈 마블리/데번 잠(Sanaz Marbley/Devon Zahm)
JMPR Public Relations, Inc.
(818) 992-4353
smarbley@jmpr.com
dzahm@jmpr.com

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출처: 로스앤젤레스오토쇼(Los Angeles Auto Show)



Aston Martin Lagonda & Electrify America Among Global Brands Headlining AutoMobility LA 2018

-- Leaders from Honda, BYTON, Amazon and More to Discuss the Future of Transportation on the Technology Pavilion Stage

LOS ANGELES, Sept. 25, 2018 /PRNewswire/ -- Organizers of the Los Angeles Auto Show's [http://www.laautoshow.com/ ] (LA Auto Show(R)) AutoMobility LA™ [https://automobilityla.com/ ] today announced that Laura Schwab, President of Aston Martin Lagonda of the Americas and Giovanni Palazzo, President and CEO of Electrify America, are among the experts headlining the packed event schedule [https://automobilityla.com/schedule/ ] for 2018. AutoMobility LA, taking place Nov. 26-Nov. 29 at the Los Angeles Convention Center, will provide a platform for media and industry professionals to witness auto-tech announcements, solo talks, panels, vehicle debuts, and participate in networking events.

Alongside solo talks with Schwab and Palazzo, the conference will include content from numerous leaders within both the automotive and technology industries. Ted Klaus, Vice President and Executive Engineer of Honda R&D Americas, will present a connected highway prototype that aims to reduce traffic congestion and collisions. Dr. Carsten Breitfeld, CEO and Co-founder of BYTON, will address how the brand utilizes artificial intelligence (AI) in the customer experience space. Ned Curic, Vice President of Amazon Alexa Automotive, will discuss the increasing importance of voice in mobility and how it will be an essential component for the autonomous future. AutoMobility LA will also feature debut vehicles from electric newcomers BYTON and Rivian on Tuesday, November 27 inside the Technology Pavilion.

Programming at the conference will also cover hot-button industry topics including new collaboration models for building cars of the future, blockchain in transportation, preparing highways for autonomous vehicles, changes in car design, electrification, autonomy, car-sharing, and more. Panels will last 30 minutes, allowing for a brief Q&A to take place following each session. Popular AutoMobility LA competitions and events like the Hackathon at AutoMobility LA, Securing Mobility Summit, the industry kick-off party, Top Ten Automotive Startups Competition and Green Car of the Year awards will also return.

In addition to its conference, AutoMobility LA will also offer exciting new events aimed at social and professional advancement. Women in Automotive will host a conference focused on educating and empowering the automotive community on thought leadership and trends that impact employment and sales growth. Guests may also attend the Marketing Automotive conference - an event created by MediaPost - where automotive marketing leaders share insights on how they are moving their business and industry forward. Also new for 2018 is the Car Design Forum, an event hosted by Car Design News, which offers auto industry professionals a unique chance to hear about the latest and most game-changing advances in tech, UX, AI and the future shape of the industry from the senior creatives who are leading the charge.

Attendees of AutoMobility LA will also be among the first to view global, North American and auto show debuts from auto manufacturers including BMW, Nissan, Porsche, Volkswagen and Volvo, among others. Following AutoMobility LA, all 2018 vehicle debuts will be on display at the Los Angeles Auto Show, which will be open to the public Nov. 30-Dec. 9.

"AutoMobility continues to evolve along with the industry and we are very pleased with the impressive list of auto-tech leaders, automakers, industry insiders and events that are taking place this year," said Terri Toennies, Executive Vice President and General Manager of the LA Auto Show and AutoMobility LA. "We're providing our attendees with a multitude of experiences and opportunities, where guests can see a little bit of everything. We are excited and look forward to seeing what all of our participants introduce at this year's show."

To register for AutoMobility LA, please visit automobilityla.com/register.

For more information on AutoMobility LA, please visit AutoMobilityLA.com.

About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA
Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major North American auto show of the season each year. In 2016, the show's Press & Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility LA™, the industry's first trade show converging the technology and automotive sectors to launch new products and technologies and to discuss the most pressing issues surrounding the future of transportation and mobility. AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov. 26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be open to the public Nov. 30-Dec. 9. AutoMobility LA is where the new auto industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes strategic announcements in front of media and industry professionals from around the globe. LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer Association and is operated by ANSA Productions. To receive the latest show news and information, follow the LA Auto Show on Twitter [http://twitter.com/LAAutoShow ], Facebook [http://facebook.com/LAAutoShow ] or Instagram [https://www.instagram.com/laautoshow/ ] and sign up for alerts at http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please visit https://www.automobilityla.com/ and follow AutoMobility LA on Twitter [https://twitter.com/automobilityla?lang=en ], Facebook [https://www.facebook.com/automobilityla/ ] or Instagram [https://www.instagram.com/automobilityla/ ]. Listen to past panels, interviews, and keynotes on AutoMobility LA's new podcast at https://automobilityla.com/podcast/.

Media Contacts:
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Source: Los Angeles Auto Show

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-09-26일 01:07] 송고
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