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[PRNewswire] 시전(Cision), 고유의 인플루언서 식별, 모니터링, 측정 기능들 발표


-- 주요 시전 커뮤니케이션 클라우드(Cision Communications Cloud™) 업그레이드 사항들, 시전 인플루언서 그래프(Cision Influencer Graph) 데이터 기반 권장사항들 그리고 구글 분석과 어도비 옴니추어(Adobe Omniture)와 웹 분석의 통합 포함

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(시카고 2017년 7월 20일 PRNewswire=연합뉴스) 시전(Cision[http://www.cision.com/us/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=ccc2016&LS=Newswire-Content-Distribution&LSP=PreExisting-NoProgram&LSC=CIS-Comm-Cloud ], NYSE: CISN)은 오늘, 커뮤니케이션 담당자들이 인플루언서(영향력 있는 개인)들을 보다 잘 식별하고 캠페인들을 더욱 잘 만들고 관리하며 관련 커뮤니케이션 채널들에 가치를 부여할 수 있도록 설계된 시전 커뮤니케이션 클라우드(Cision Communications Cloud™[http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1 ])에 새로운 기능과 향상된 제품 기능들을 도입했다는 소식을 발표했다.

시전 콤스 클라우드(Cision Comms Cloud)의 최신 버전은 다중 채널 PR 캠페인들과 결과들을 전체적으로 관리하고 측정할 수 있는 업계 고유의 기능들을 제공한다. 업데이트는 비즈니스 목표들에 대한 인플루언서 프로그램들의 영향력을 추적하기 위한 구글 분석가들과 어도비 옴니추어 통합을 포함한다. 추가 기능들은, 완전히 새로운 "유 마이트 얼소 라이크(You Might Also Like)"와 "트렌딩 인플루언서(Trending Influencers)" 시전 인플루언서 그래프(Cision Influencer Graphs)와 확장된 소셜 미디어 모니터링을 포함한다.

- 다중 채널 PR 캠페인 관리 기능들은, 하나의 인터렉티브 대시보드에서 채널들, 인플루언서들, 보도자료들, 이메일 피칭, 소셜 미디어 전반에 걸쳐 사용자들이 PR 캠페인들을 직접 진행할 수 있도록 해준다.
- 구글 분석과 어도비 옴니추어의 통합은, 커뮤니케이터들이 인플루언서 아웃리치와 결과 뉴스 보도를 당사의 웹과 전자상거래 경험들에 대한 활동에 연결할 수 있도록 한다. 웹 분석 도구들의 렌즈를 통해 PR 캠페인들의 성공을 확인함으로써, 커뮤니케이터들은 어떻게 언드 미디어 캠페인들이 각 소유 재산들에서의 판매 리드와 전자상거래 수익을 끌어내는지 증명할 수 있다.
- 시전 인플루언서 그래프(Cision Influencer Graph) "유 마이트 얼소 라이크(You Might Also Like)" 기능은 잠재 고객들의 지리적 위치, 인구통계, 관심사들을 기반으로 데이터 기반 권장사항들을 제공해 트위터에서 표적 최종 소비자들에게 도달할 수 있는 인플루언서들을 식별하는 데 도움을 준다. "트렌딩 인플루언서들(Trending Influencers)"을 활용, 사용자들은 특정 주제에 대해 명성이 높아지면서 인플루언서들이 인기의 절정에 도달하기 전에 인플루언서들을 찾을 수 있다.
- 시전 컴스 클라우드(Cision Comms Cloud)는 이제, 이미 포함된 트위터 콘텐츠뿐만 아니라 인쇄물, 온라인, 방송자료와 동일한 플랫폼에서 페이스북, 인스타그램, 유튜브 콘텐츠를 포함하기 때문에 사용자들이 모든 중요한 채널들 전반에 걸쳐 전체 스토리를 모니터할 수 있다.

"시전 컴스 클라우드의 최신 버전은 업계에서 가장 큰 2가지 문제들을 해결한다. 하나는 수천 명의 인플루언서들과 수십 개의 채널을 통해 커뮤니케이션들을 탐색하는 것이고 다른 하나는 이러한 노력에 진정한 핵심적인 비즈니스 영향력을 부여하는 것이다" 면서 "오늘날의 제품 기능 향상으로 인해 마케팅 커뮤니케이션 전문가들은 포괄적인 플랫폼과 의미 있는 분석 및 데이터를 갖추고 이러한 문제들을 해결할 수 있다"라고 시전의 CEO인 케빈 아커로이드(Kevin Akeroyd)는 전했다.

이번 업데이트는 2016년 10월 출시된 시전 컴스 클라우드(Cision Comms Cloud)의 두 번째 주요 제품 업데이트다. 이번 업데이트는 당사의 뉴욕증권거래소에 최근 상장(recent listing on the New York Stock Exchange[http://www.cision.com/us/2017/06/cision-goes-public/ ])에 이은 것이며, 이는 시전이 언드 미디어 산업의 선두 데이터와 기술 변혁 그리고 혁신을 위해 진력한다는 또 하나의 증명이다.

현재 시전 컴스 클라우드 고객들은 새로운 기능들을 받기 위해 업그레이드를 할 수 있으며, 더 상세한 정보는 계정 담당자들에게 문의할 수 있다. 시전 커뮤니케이션 클라우드(Cision Communications Cloud™)에 대한 더 상세한 정보는 다음의 링크(click here[http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1 ])를 클릭하면 확인할 수 있다.

시전(Cision)에 대해
시전(Cision Ltd., NYSE: CISN)은 PR과 마케팅 커뮤니케이션 전문가들에게 소프트웨어와 서비스들을 제공하며 업계를 선도하는 글로벌 기업이다. 시전의 소프트웨어를 통해 사용자들은 주요 인플루언스들을 파악하고 전략적 콘텐츠들을 제작 및 배포하며 의미있는 영향력을 측정할 수 있다. 시전은 미주, EMEA, APAC 전역에 걸쳐 15개 국가에 지사들을 보유하고 있으며 3천여 명의 직원들을 보유하고 있다. 시전 커뮤니케이션 클라우드(Cision Communications Cloud™)를 포함하는 수상 경력을 보유한 제품과 서비스에 대한 더 상세한 정보는 당사 웹페이지(www.cision.com)를 방문하거나 트위터에서 시전(@Cision)을 팔로우하면 확인할 수 있다.

문의 :
닉 벨(Nick Bell)
VP, 마케팅 커뮤니케이션(Marketing Communications)
cisionpr@cision.com


사진 - https://mma.prnewswire.com/media/537653/Multi_channel_PR_campaign_management_features.jpg
Enable users to direct PR campaigns across channels, influencers, press releases, email pitching and social media in one interactive dashboard.

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/537654/Social_media_content_streams.jpg
The Cloud now includes Facebook, Instagram and YouTube content in the same platform as print, online and broadcast material, in addition to the already included Twitter content, allowing users to monitor the complete story across all important channels.

로고 - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160519/369876LOGO

출처: 시전(Cision)



Cision Releases Exclusive Influencer Identification, Monitoring and Measurement Capabilities for Communications and PR Professionals

-- Key Cision Communications Cloud™ upgrades include web analytics integration with Google Analytics and Adobe Omniture, and Cision Influencer Graph data-driven recommendations

CHICAGO, July 20, 2017 /PRNewswire/ -- Cision [http://www.cision.com/us/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=ccc2016&LS=Newswire-Content-Distribution&LSP=PreExisting-NoProgram&LSC=CIS-Comm-Cloud ] (NYSE: CISN) announced today that it has introduced new features and product enhancements to the Cision Communications Cloud™ [http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1 ], designed to better enable communicators to identify influencers, craft and manage campaigns, and attribute value across relevant communications channels.

The latest release of the Cision Comms Cloud introduces industry-exclusive capabilities to holistically manage and measure multi-channel PR campaigns and results. Updates include Google Analytics and Adobe Omniture integration to track the impact of influencer programs on business objectives. Additional features include the all-new "You Might Also Like" and "Trending Influencers" Cision Influencer Graphs, and expanded social media monitoring.

- Multi-channel PR campaign management features enable users to direct PR campaigns across channels, influencers, press releases, email pitching and social media in one interactive dashboard.
- Integration with Google Analytics and Adobe Omniture enables communicators to connect influencer outreach and the resulting news coverage to activity on their company's web and e-commerce experiences. By viewing the success of PR campaigns through the lens of web analytics tools, communicators can demonstrate how earned media campaigns drive e-commerce revenue or sales leads on their owned properties.
- The Cision Influencer Graph"You Might Also Like" feature provides data-driven recommendations based on audience geography, demographics and interests to help identify influencers on Twitter who can reach the targeted end consumer. "Trending Influencers" allows users to find influencers as they are rising in prominence on a particular topic, in order to reach them before they have peaked in popularity.
- The Cision Comms Cloud now includes Facebook, Instagram and YouTube content in the same platform as print, online and broadcast material, in addition to the already included Twitter content, allowing users to monitor the complete story across all important channels. Comments, mentions and trends can now easily be segmented by company, message, executives or products.

"The latest release of the Cision Comms Cloud addresses two of the industry's biggest challenges: navigating communications through thousands of influencers and dozens of channels; and attributing real, bottom-line business impact to these efforts," said Kevin Akeroyd, CEO of Cision. "Today's product enhancements enable marketing communications professionals to tackle these challenges head on, equipped with one comprehensive platform and meaningful analytics and data."

This marks the second major product update to the Cision Comms Cloud since the platform's launch in October 2016. Today's update closely follows the company's recent listing on the New York Stock Exchange [http://www.cision.com/us/2017/06/cision-goes-public/ ] (CISN) and serves as another proof point of Cision's commitment to innovation and leading the data and tech transformation of the earned media industry.

Current Cision Comms Cloud clients have been upgraded to receive the new features and can contact their account representatives for more information. To learn more about the Cision Communications Cloud™ click here [http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1 ].

About Cision
Cision Ltd. (NYSE: CISN) is a leading global provider of software and services to public relations and marketing communications professionals. Cision's software allows users to identify key influencers, craft and distribute strategic content, and measure meaningful impact. Cision has over 3,000 employees with offices in 15 countries throughout the Americas, EMEA, and APAC. For more information about its award-winning products and services, including the Cision Communications Cloud™ visit www.cision.com and follow Cision on Twitter @Cision.

Contact:
Nick Bell
VP, Marketing Communications
cisionpr@cision.com


Photo - https://mma.prnewswire.com/media/537653/Multi_channel_PR_campaign_management_features.jpg
Enable users to direct PR campaigns across channels, influencers, press releases, email pitching and social media in one interactive dashboard.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/537654/Social_media_content_streams.jpg
The Cloud now includes Facebook, Instagram and YouTube content in the same platform as print, online and broadcast material, in addition to the already included Twitter content, allowing users to monitor the complete story across all important channels.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160519/369876LOGO

Source: Cision
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료

본 콘텐츠는 제공처의 후원을 받아 게재한 PR보도자료입니다.
[2017-07-21일 09:27] 송고
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