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[PRNewswire] Coverfox와 Vizury, '견적 수치 개인화' 혁신 단행

-- 사용자 획득 비용 75% 감소 목표

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(방갈로르 2017년 8월 17일 PRNewswire=연합뉴스) 세계 50대 인슈테크(Insurtech) 기업 중 하나인 Coverfox가 보험상품을 비교, 구매 및 관리가 가능한 비교 웹사이트를 만들며 인도 보험업계에 변화를 불러일으켰다. Coverfox는 Vizury와 손잡고 온라인 마케팅 채널 전반에 걸쳐 '견적 수치 개인화'를 개척 및 시행함으로써, 보험 견적을 낸 후 웹사이트에서 탈락한 사용자를 효과적으로 관리하기 시작했다.

(로고: http://mma.prnewswire.com/media/469798/Vizury_Logo.jpg )

Coverfox 온라인 마케팅 책임자 Siddesh Karkar는 "Vizury는 광고 기술과 마케팅 기술 채널이 교차하는 지점에서 1:1 개인화 서비스를 제공하는 능력을 바탕으로 독특한 기업으로 부상했다"라며 "자사는 COA를 75% 감소시킨 프로그래매틱 디스플레이에서 지속되는 좋은 결과를 보았으며, 이제 이 솔루션을 다른 채널로도 확장하고 있다"고 말했다.

견적을 낸 후 Coverfox 웹사이트에서 탈락한 사용자의 경우, Vizury의 마케팅 플랫폼 Engage가 자동차 모델, 등록 번호, 보험료 등과 같은 견적 수치 변수를 포착해준다. 이와 같은 과립 데이터 포인트는 사용자에게 더욱 예리하고 연관된 경험을 제공하고, 사용자를 Coverfox 웹사이트로 다시 이동시키는 개인화된 광고에 사용된다.

Coverfox 판매&마케팅 수석책임자 Jaimit Doshi는 "Vizury의 플랫폼에서 규모와 인수 비용 모두를 지속해서 개선해왔다"면서 "가장 중요한 사항으로는 Browser Push와 같은 채널 덕분에 마케팅 혁신의 한계에 공동으로 도전했던 점이다. 온라인 보험 시장을 변혁하고자 하는 자사에 있어 이는 결정적 요인"이라고 말했다.

지난 한 해 프로그래매틱 디스플레이와 페이스북 채널에 초점을 맞춘 Coverfox는 최근 Browser Push Notification도 도입했다. Browser Push Notification은 웹 브라우저에서 모바일 푸쉬 알림과 유사한 새로운 마케팅 채널이다.

Vizury 제품 SVP Subra Krishnan은 "Coverfox와 자사는 혁신을 향한 열정이라는 공통점이 있다"라며 "양사 간의 파트너십으로 첨단 개인화 역량을 구축했다"고 말했다. 이어 "파트너십 관계를 프로그래매틱을 넘어 다른 채널로 확장하는 가운데, Coverfox가 이 모든 채널에서 사용자와 지속적이고 동시 통합된 대화를 하도록 지원할 예정"이라고 말했다.

Coverfox 소개
Coverfox.com은 인도에서 가장 빠르게 성장하는 온라인 보험 포털이다. 사용자는 이 포털에서 보험상품을 비교, 구매 및 관리할 수 있다. 또한, 사용자는 독자적인 기술과 알고리듬 기반 플랫폼을 통해 최고 보험사의 다양한 상품을 비교 및 선택하고, 핵심 특징을 파악하며, 즉각적이고 안전하게 보험 상품을 선택할 수 있다. Coverfox는 현재 건강, 자동차, 자전거, 여행 및 주택 보험상품을 판매한다.

Coverfox는 SAIF 파트너, Accel 및 Narayan Murthy's Catamaran Ventures 같은 국제 펀드로부터 시리즈 A&B 자금조달을 받은 기술업체 Glitterbug Technologies가 운영한다.

Vizury 소개
Vizury는 금융, 여행 및 전자상거래 브랜드를 위해 사용자 유지 및 증가식 전환을 추진하는 성장 마케팅 기술업체다. Vizury의 성장 마케팅 플랫폼 Engage는 사용자 수치 예측과 1:1 메시징을 위해 기계 학습 역량을 이용한다. Vizury는 40개가 넘는 국가에서 Citibank, eBay, Prudential, Jet Airways 및 Etihad Airways 등 다양한 브랜드를 지원한다.

추가 정보는 http://www.vizury.com을 참조한다.

문의처:
Dharshan Chandran
dharshan.chandran@vizury.com
+91-8884010313

출처: Vizury




Coverfox and Vizury Innovate on 'Quote Level Personalization' to Drive Down User Acquisition Cost by 75%

BANGALORE, August 17, 2017/PRNewswire/ -- Coverfox, a global top 50 Insurtech company has disrupted the Indian insurance ecosystem with its comparison website where users can compare, buy and manage insurance policies. Coverfox has been working with Vizury to pioneer and execute 'quote level personalization' across online marketing channels to effectively engage with users who drop off from the website after taking an insurance quote.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/469798/Vizury_Logo.jpg )

"Vizury's ability to offer 1:1 personalization at the intersection of ad tech and martech channels makes them unique. After seeing great and sustained results on programmatic display where we managed to drive down COA by 75%, we are now extending the solution to other channels as well," stated Siddesh Karkar, Head Online Marketing at Coverfox.

When a user drops off from the Coverfox website after taking a quote, Engage - Vizury's marketing platform captures quote level variables such as automobile model, registration number, premium amount, etc. These granular data points are then used to serve personalized ads to deliver a much sharper and relevant experience to users and bring them back to the website.

"We have consistently improved both scale and acquisition costs on Vizury's platform. Most importantly, we have been able to jointly push the marketing innovation envelope further with the help of channels such as Browser Push, a decisive factor for us as we look to disrupt the online insurance space," said Jaimit Doshi, Chief Sales & Marketing Officer at Coverfox.

While the focus has been on Programmatic Display and Facebook channels over the past year, Coverfox has recently launched Browser Push Notification as well - a new marketing channel on the web browser similar to a mobile push notification.

"Coverfox and Vizury share a common passion for innovation - and the partnership has pushed us to create cutting-edge personalization capabilities. As we expand the relationship to channels beyond programmatic, we hope to help Coverfox drive channel a consistent and synchronized conversation with users across all these channels," said Subra Krishnan, SVP Products at Vizury.

About Coverfox
Coverfox.com is India's fastest growing online insurance portal where you can compare, buy and manage your insurance policies. Using its proprietary technology and algorithm-based platform, users can compare and choose from a range of plans across top insurance companies, understand key features and buy policies instantly and safely. Coverfox currently offers health, car, bike, travel and home insurance policies.

Coverfox is run by Glitterbug Technologies, a tech company which has received Series A & B funding from global funds such as SAIF partners, Accel and Narayan Murthy's Catamaran Ventures.

About Vizury
Vizury is a Growth Marketing technology company that drives user retention and incremental conversions for finance, travel and e-commerce brands. Vizury Engage, the Growth Marketing Platform leverages machine learning capabilities to generate user level predictions and 1:1 messaging. Vizury supports various brands including Citibank, eBay, Prudential, Jet Airways and Etihad Airways, in more than 40 countries.

For more information, please visit http://www.vizury.com.

Contact:
Dharshan Chandran
dharshan.chandran@vizury.com
+91-8884010313

Source: Vizury
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료

본 콘텐츠는 제공처의 후원을 받아 게재한 PR보도자료입니다.
[2017-08-17일 17:43] 송고
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