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[PRNewswire] Telekom Malaysia, 효율성과 생산성 증대 위해 AssistEdge 시행

(벵갈루루 2018년 3월 15일 PRNewswire=연합뉴스) Infosys (NYSE: INFY)의 완전소유 자회사 EdgeVerve Systems가 OVAL(One View Application Layout) 프로그램에 따라 Telekom Malaysia(TM)에서 AssistEdge를 성공적으로 시행했다고 발표했다. Telekom Malaysia는 말레이시아 제일의 수렴성 기업이자 굴지의 수렴성 통신서비스 공급업체다. EdgeVerve Systems의AssistEdge는 Telekom Malaysia 고객 서비스 센터에서 업무 과정을 자동화하고, 효율성과 생산성을 높이는 데 중추적인 역할을 수행했으며, 평균 통화 처리 시간을 크게 단축시켜 고객 체험 향상이라는 결과를 낳았다.

하이라이트:

- 이 솔루션은 모든 연락센터 애플리케이션을 위한 단일 창구 대시보드를 지원하기 때문에 대리인들이 더 쉽게 시스템에서 길을 찾을 수 있다.
- Telekom Malaysia는 AssistEdge로 인해 모든 관련 데이터를 대리인별로 자동화하고, 이를 바탕으로 문의의 해결시간을 단축하며 고객 체험을 개선했다.
- 이 솔루션의 시행으로 모든 시스템을 업데이트하는 데 소요되는 시간이 단축되고, 그에 따라 생산성과 운영 효율성이 증대됐다.

Telekom Malaysia는 광대역, 데이터 및 유선 부문에서 포괄적인 통신서비스와 솔루션을 제공한다. Telekom Malaysia는 AssistEdge를 기반으로 지속적인 고객 서비스 품질 개선과 혁신을 도모하며, 이를 통해 향상된 고객 체험을 제공하고 있다.

EdgeVerve 이사회 임원 Nitesh Banga는 “AssistEdge는 시중에서 가장 성공적인 자동화 제품 중 하나”라며 “수많은 국제 기업이 결정론적 자동화에서 인지적 자동화로 성공적으로 방향을 전환하는데 이 솔루션을 이용한다”라고 말했다. 이어 그는 “자사는 Telekom Malaysia와의 지속적인 협력을 바탕으로 Telekom Malaysia의 고객 체험을 향상시키고, 기존 채널과 디지털 채널에서 고객 체험이 통일되도록 지원하고 있다”라면서 “이 과정에서 자사의 AssistEdge가 Telekom Malaysia의 대대적인 운영비 절감을 지원해 무척 기쁘게 생각한다”라고 설명했다.

Telekom Malaysia의 Customer Experience Transformation 부문 부사장 Ahmad Nasri Mohamed는 “자사의 목적은 제일의 수렴성 기업이 되는 것”이라며 “자사는 현재 AssistEdge가 구동하는 OVAL 프로그램 덕분에 풍부한 고객 체험을 제공하고 있다. 이 솔루션을 기반으로 자사 대리인들이 모든 대화를 연결로 전환하고, 자사가 고객 만족을 도모하고 생산성과 운영 효율성을 쉽게 높이도록 촉진할 것으로 확신한다”라고 말했다.

EdgeVerve Systems Ltd 소개
Infosys의 완전소유 자회사 EdgeVerve Systems는 혁신적인 소프트웨어 제품을 개발하고, 개발된 소프트웨어 제품을 현장 또는 클라우드 호스트 사업 플랫폼으로 제공한다. EdgeVerve Systems의 제품들은 기업이 이해관계자들과 더 심층적인 관계를 구축하고, 지속해서 혁신을 도모하며, 디지털 세상에서 성장을 가속하도록 지원한다. EdgeVerve Systems는 뱅킹, 디지털 마케팅, 쌍방향 상업, 분배 거래, 신용 서비스, 고객 서비스 및 기업 구매 등 빠른 속도로 진화하고 있는 영역에서 고객의 성장을 도모한다.

오늘날 금융 서비스, 보험, 소매와 CPG, 생명 과학, 제조 및 통신 부문에서 다수의 국제 기업이 EdgeVerve 제품을 사용하고 있다. 업계 주도적인 디지털 뱅킹 솔루션인 Finacle은 100개국 금융 기관들이 선택한 솔루션으로, 10억 명이 넘는 소비자와 13억 개에 달하는 계좌를 지원한다.

추가 정보는 웹사이트 http://www.edgeverve.com을 참조한다.

면책 조항
본 배포자료에서 자사의 미래 성장과 관련된 특정 진술은 1995년 사적증권소송개혁법 하에 ‘면책 조항’으로 분류되는 미래 사업 전망에 관한 전향적 진술이다. 이들 전향적 진술은 실제 결과가 전향적 진술에 언급된 결과와 구체적으로 다를 수 있는 원인이 되는 여러 가지 위험과 불확실성을 내포한다. 전향적 진술과 관련된 위험과 불확실성에는 수익 변동, 환율 변동, 자사의 성장 관리 능력, 자사의 비용 이점에 영향을 미치는 인자들을 포함해 IT 서비스 부문의 치열한 경쟁, 인도의 임금 인상, 고도로 숙련된 전문가를 고용하고 유지할 수 있는 자사의 능력, 고정 가격에서 시간과 비용 초과, 고정 시간제 계약, 고객 집중화, 이민 제한, 산업 부문 집중화, 국제 사업을 운영하는 자사의 역량, 자사의 핵심 집중 분야에서 기술 수요 감소, 통신 네트워크 두절이나 시스템 고장, 잠재적인 인수를 성공적으로 완료하고 통합할 수 있는 자사의 능력, 자사 서비스 계약 피해에 대한 책임, 자사가 전략적 투자를 한 기업의 성공, 정부 회계 지원의 철회 혹은 만료, 정치적 불안과 지역 갈등, 인도 외 다른 나라에서 자본 조달이나 기업 인수에 대한 법적 제약, 그리고 자사의 지적 재산 및 자사 업계에 영향을 미치는 일반적인 경제 조건의 비승인 사용 등에 관한 위험과 불확실성이 있다. 자사의 미래 운영 실적에 영향을 미칠 수 있는 그 외 위험은 2017년 3월 31일 마감 회계연도에 대한 연례 보고서(양식 20-F)를 포함해 자사가 미국증권거래위원회(United States Securities and Exchange Commission)에 제출하는 자료에 좀 더 자세하게 설명돼 있다. 이들 보고서는 http://www.sec.gov에서 조회할 수 있다. Infosys는 증권거래위원회에 제출하는 자료와 주주 보고서에 포함된 진술을 포함해 서면 및 구두 전향적 진술을 때때로 추가하기도 한다. 추가로, 본 배포자료에 포함된 모든 전향적 진술은 배포자료의 날짜를 기준으로 합리적이라 여겨지는 가정을 바탕으로 한 것임에 유의해야 한다. 때때로 Infosys가 직접 발표한 전향적 진술이나 Infosys를 대신해 발표된 전향적 진술에 대해 Infosys는 법적 요구가 있지 않은 한 갱신 의무를 지지 않는다.

출처: Infosys



Telekom Malaysia Implements AssistEdge to Increase Efficiency and Productivity

BENGALURU, March 15, 2018/PRNewswire/ -- EdgeVerve Systems, a wholly owned subsidiary of Infosys (NYSE: INFY), announced the successful implementation of AssistEdge at Telekom Malaysia (TM), under the OVAL (One View Application Layout) program. Telekom Malaysia is the country's convergence champion and the leading converged communications services provider. AssistEdge from EdgeVerve Systems has played a pivotal role in automating processes, driving efficiency and productivity across the customer service centers of Telekom Malaysia and has significantly reduced the average call handling time, resulting in enhanced customer experience.

Highlights:

- The solution enables a single window dashboard for all contact centre applications making it easier for agents to navigate the systems
- AssistEdge allows TM to automate all the relevant data required by agents, thereby enabling faster query resolution and enhance customer experience
- With this implementation, the overall time required to update all systems is reduced, thus boosting productivity and operational efficiency

Telekom Malaysia offers a comprehensive range of communication services and solutions in broadband, data and fixed-line. With AssistEdge, TM is delivering an enhanced customer experience through continuous customer service quality improvements and innovations.

Nitesh Banga, Member of the Board, EdgeVerve, said, "AssistEdge has been one of the most successful automation products in the market and a large number of global enterprises are using it to successfully tread from deterministic to cognitive automation. As we continue to work with Telekom Malaysia to enhance their customer experience and unify it across traditional and digital channels, we are delighted that AssistEdge has also helped them reduce operational costs significantly."

Ahmad Nasri Mohamed, VP, Customer Experience Transformation, Telekom Malaysia, said, "TM aims at becoming the convergence champion and the OVAL program, powered by AssistEdge is helping us create an enriching customer experience. With this solution, we are confident that our agents are able to make every conversation convert in to a connection, fostering us to drive client delight and effortlessly augment our productivity and operational efficiencies."

About EdgeVerve Systems Ltd
EdgeVerve Systems, a wholly owned subsidiary of Infosys, develops innovative software products and offers them on premise or as cloud-hosted business platforms. Our products help businesses develop deeper connections with stakeholders, power continuous innovation and accelerate growth in the digital world. We power our clients' growth in rapidly evolving areas like banking, digital marketing, interactive commerce, distributive trade, credit servicing, customer service and enterprise buying.

Today EdgeVerve products are used by global corporations across financial services, insurance, retail and CPG, life sciences, manufacturing, and telecom. Finacle, our industry-leading digital banking solution suite is the choice of financial institutions across 100 countries to service more than a billion consumers and 1.3 billion accounts.

To know more, visit http://www.edgeverve.com.

Safe Harbor
Certain statements in this press release concerning our future growth prospects are forward-looking statements regarding our future business expectations intended to qualify for the 'safe harbor' under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, which involve a number of risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those in such forward-looking statements. The risks and uncertainties relating to these statements include, but are not limited to, risks and uncertainties regarding fluctuations in earnings, fluctuations in foreign exchange rates, our ability to manage growth, intense competition in IT services including those factors which may affect our cost advantage, wage increases in India, our ability to attract and retain highly skilled professionals, time and cost overruns on fixed-price, fixed-time frame contracts, client concentration, restrictions on immigration, industry segment concentration, our ability to manage our international operations, reduced demand for technology in our key focus areas, disruptions in telecommunication networks or system failures, our ability to successfully complete and integrate potential acquisitions, liability for damages on our service contracts, the success of the companies in which Infosys has made strategic investments, withdrawal or expiration of governmental fiscal incentives, political instability and regional conflicts, legal restrictions on raising capital or acquiring companies outside India, and unauthorized use of our intellectual property and general economic conditions affecting our industry. Additional risks that could affect our future operating results are more fully described in our United States Securities and Exchange Commission filings including our Annual Report on Form 20-F for the fiscal year ended March 31, 2017. These filings are available at http://www.sec.gov. Infosys may, from time to time, make additional written and oral forward-looking statements, including statements contained in the company's filings with the Securities and Exchange Commission and our reports to shareholders. In addition, please note that any forward-looking statements contained herein are based on assumptions that we believe to be reasonable as of the date of this press release. The company does not undertake to update any forward-looking statements that may be made from time to time by or on behalf of the company unless it is required by law.

Source: Infosys

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-03-16일 18:12] 송고
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