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[PRNewswire] 위블로가 전 세계로 영향력 있는 메시지를 전달합니다

-- 우리는 모두 챔피언입니다.

(니옹, 스위스 2018년 5월 15일 PRNewswire=연합뉴스) 위블로(HUBLOT)가 2018년 FIFA 월드컵 공식 타임키퍼를 맡게 되었다. 이 특별한 순간을 기념하기 위해서 위블로는 챔피언을 만드는 가치에 대한 인상 깊은 메시지를 전 세계에 전하며 월드컵 개최를 축하합니다. 위블로는 펠레, 마라도나, 조제 모리뉴, 우사인 볼트를 포함한 전설적인 스포츠 스타들을 위블로의 친구이자 브랜드 홍보대사로 선정했습니다. 또한, 이처럼 강인한 마음가짐과 인상 깊은 경기로 성공을 이뤄낸 전설적인 선수들을 통해서 ‘챔피언이 되는 법’에 대한 메시지를 전달했습니다. 이 캠페인은 13인의 전설적인 축구 선수의 이미지와 함께 감동적인 인용구를 삽입하여 생동감을 더하고 있습니다. 앞으로 FIFA 월드컵이 시작하기까지 남은 30일 동안 펠레, 마라도나를 비롯한 전설적인 선수가 챔피언의 자질에 대한 생각을 전할 예정입니다. 이 독특한 프로젝트는 한 자리에 모으기 힘든 유명인을 한데 모음으로써 위블로가 추구하는 아트 오브 퓨전(Art of Fusion)의 순간을 구현하는 것입니다.

(사진: https://mma.prnewswire.com/media/691252/Hublot_Big_Bang_Referee.jpg )
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/691254/Hublot_Diego_Maradona.jpg )
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/691253/Hublot_Pele.jpg )

위블로 CEO 리카르도 과달루페(Ricardo Guadalupe)는 “긍정적이고 인상 깊은 가치를 전달하는 프로젝트를 위해서 친구이자 홍보대사를 한곳에 불러 모으는 것만큼 브랜드의 가치를 높이는 일은 없을 것”이라며 “인물 사진, 인상 깊은 말, 성격에서 나오는 카리스마, 이 모든 것이 모두 결합할 때 정말 뛰어난 캠페인이 되는 것”이라고 말했다. 이어서 그는 “우리에게 축구는 우리의 브랜드 가치를 전달하는 가장 중요한 수단 중 하나입니다. 이번 캠페인은 이들이 지닌 재능에 경의를 표하고 경기에 대한 욕구와 꿈을 이루고자 하는 열망을 전달할 뿐만 아니라, 전 세계를 향한 희망과 결속의 메시지를 전달하는 것이기도 합니다. 지속해서 이미지와 인용구를 반복해서 보면, 당신도 챔피언이 될 수 있을 것입니다.”라고 덧붙였습니다.

이번 캠페인에는 축구에 대한 열정을 가진 선수, 감독 그리고 은퇴한 전설적인 영웅들이 모두 포함돼 있습니다. - 이 캠페인은 펠레, 디에고 마라도나, 조제 모리뉴 감독, 세계에서 가장 빠른 인간이자 축구팬인 우사인 볼트, 그리고 국제 심판 Bjorn Kuipers, 스위스 국제 경기 축구 선수 세르단 샤키리, 축구 우상 다비드 트레제게, 마르셀 드사이, 알렉세이 스메르틴을 비롯해 2018 FIFA 월드컵 국가 대표팀 감독인 스타니슬라브 체르체소프(러시아), 가레스 사우스게이트(잉글랜드), 훌렌 로페테기(스페인), 디디에 데샹(프랑스), 헤르베 레나르(모로코)가 포함돼 있습니다.

워치메이커 위블로가 위대한 축구 선수들을 한 자리에 모은 것이 이번이 처음은 아닙니다. 위블로는 2014년 브라질 월드컵에서도 이미 축구 스타를 모아 캠페인을 진행했습니다. 그리고 이번 캠페인을 통해 위블로는 그들 고유의 브랜드 가치, 다름 그리고 새로움이라는 브랜드의 확고한 비전을 다시금 확인합니다. 위블로는 위대한 운동선수와 감독의 마음속으로 들어가는 문을 열고, 이들의 전략 및 목표와 승리의 비결을 찾아갑니다. 이 과정을 통해 위블로는 오랜 친구이자 브랜드의 영원한 지지자를 발견하는 순간들을 맞이하고 있습니다.

캠페인은 인상적인 문장과 이미지가 조합돼 있습니다. 캠페인의 인물 사진은 해당 인물의 독특한 성격을 그대로 드러내고 있습니다. 인물 사진에는 위블로의 21세기 월드컵 상징물인 마트료시카와 위블로 축구공이 포함되는데, 이는 현대 러시아 작가 Andrey Bartenev가 직접 디자인하고 채색한 하나의 작품입니다.

이 새로운 캠페인을 시작하려면, 먼저 아래의 축구 역사상 최고의 두 선수의 인용구를 확인해 주세요.

축구는 나의 종교
“챔피언이 되기 위해서는 포기하지 않고 끊임없이 연습해야 한다. 그리고 무엇보다 부모님을 존중하고, 그 조언에 귀를 기울이십시오.” - 디에고 마라도나

MY RELIGION, FOOTBALL
“To become a champion, you must never give up or stop practising.
The most important thing: respect your parents, as they are your best advisors.”
- Diego Maradona


감정과 이성
“챔피언이 되려면 다른 이들을 존중하고, 결코 자신이 최고라는 자만에 빠지지 말아야 한다.” - 펠레

HEART & MIND
“To become a champion, respect others and never think that you’re the best!”
- Pele

BE HUBLOT, BE YOU, BE A CHAMPION!
위블로처럼, 당신처럼, 그리고 챔피언이 되세요!

출처: 위블로(Hublot)



Hublot Sends a Powerful Universal Message Because We Are All Champions

NYON, Switzerland, May 15, 2018/PRNewswire/ -- 2018 is the year of the FIFA World Cup™ with Hublot as the official timekeeper. To mark this special moment Hublot is celebrating football with a powerful universal message on the values that drive a champion. Hublot counts legends including Pele, Maradona, Jose Mourinho and Usain Bolt as friends and brand ambassadors. They embody success with their strong mind-set and inspiring performances. As champions they convey the message "How to become a champion!" The campaign is brought to life through 13 visuals of football legends combined with motivational quotes. With 30 days to go until the FIFA Wold Cup starts, legends like Pele and Maradona share their thoughts on what made them into champions. This unique project brings together celebrities who were not expecting to meet each together - it is an Art of Fusion moment for which Hublot is known.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691252/Hublot_Big_Bang_Referee.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691254/Hublot_Diego_Maradona.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691253/Hublot_Pele.jpg )

"I believe that there is no finer accomplishment for a brand than to rally its friends and ambassadors around a project that conveys positive and inspiring values. The power of the portraits, the intensity of the words, and the charisma of the personalities all combine to make this a truly fine campaign. For us, football is first and foremost a magnificent means of communicating values and this campaign serves not only to pay tribute to the talents, to transmit the desire to play and the desire to achieve one's dreams, but also to send a message of hope and solidarity. Images and quotes to look back on as often as necessary. So, let's be champions!" -Ricardo Guadalupe, CEO Hublot

The campaign unites players, coaches and legends who all share a love for football. The campaign features a team of 13 living legends including Pele, Diego Maradona, coach Jose Mourinho and Usain Bolt, the fastest man in the world and a football fan-, international referee Bjorn Kuipers, Swiss international Xherdan Shaqiri; footballing icons-David Trezeguet, Marcel Desailly and Alexei Smertin-, managers of the national teams playing at the FIFA World Cup 2018™-Stanislav Cherchesov (Russia), Gareth Southgate (England), Julen Lopetegui (Spain), Didier Deschamps (France) and Herve Renard (Morocco).

This is not the first time the watchmaker has brought together the biggest names in football. In 2014, for the World Cup in Brazil, Hublot had already run a campaign bringing together football stars. Once again, Hublot confirms its vision-unique, different and new. The watchmaking brand opens the doors into the mind-set of the greatest sportsmen and strategists of all time to reveal the tactics and exploits behind the goals and the victories. It is also a moment to discover the friends of the brand.

The campaign is a combination of powerful words and images; the portrait series reveal the distinctive character of each personality. Included in the portraits is the watchmaking symbol of the 21st World Cup - the emblematic Matriochka or the Hublot football, both of which were created and painted by the contemporary Russian artist Andrey Bartenev.

To kick off this new campaign, please find below the words of the two best players of all time:

MY RELIGION, FOOTBALL

"To become a champion, you must never give up or stop practising. The most important thing: respect your parents, as they are your best advisors." - Diego Maradona

HEART & MIND

"To become a champion, respect others and never think that you're the best!" - Pele

Be Hublot, Be You, Be a Champion!

http://www.hublot.com

Source: Hublot

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-05-16일 17:47] 송고
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