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[PRNewswire] 위블로와 피파 월드컵™, 모든 경기와 승리의 순간 함께해

(니옹, 스위스 2018년 7월 16일 PRNewswire=연합뉴스) 피파 월드컵™에 세 번째로 참가한 위블로는 매번 승리를 거뒀다. 득점판에서는 위블로 덕분에 1,000명의 귀빈이 월드컵 체험을 만끽할 수 있었다. 그 외에 위블로는 네 번째 공식 보드를 기반으로 20분이 넘는 우수한 가시성을 확보하고, '빅뱅 레퍼리 2018 피파 월드컵 러시아(Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia)™'와 심판들이 손목에 착용한 골라인 기술로 가장 축구에 열광적인 시계를 출시했으며, 상트페테르부르크에 새 매장을 개장함으로써 러시아에서 자사의 입지를 높였다. 그야말로 위블로는 골을 거듭 넣은 것과 다름없다. 이와 같은 국제적인 성공을 자축하는 방법으로 위블로 파티보다 나은 게 있을까? 폐막 기념 파티에는 축구계에서 위블로의 귀빈과 친구들이 참석했고, 러시아 월드컵의 공식 마스코트인 Matriochka를 곳곳에서 볼 수 있었다. 위블로는 DJ Snake 공연을 통해 이번 축구의 달을 음악으로 마무리했다. 최신 위블로 홍보 대사로 Hublot Loves Music 가족에 합류한 DJ Snake는 위블로와 축구의 팬이자 세계적인 아티스트다. 위블로는 축구를 사랑한다. 무언가를 사랑할 때는 돈이 문제가 되지 않는 법이다.

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"강렬하고, 열정적이며, 고무적이고, 집중적인 축구의 달이 흘렀다. 이번 월드컵은 최종적으로 모든 이들의 기대를 넘어섰다. 자사는 이미 자사만의 월드컵 트로피를 거머쥐었다. 텔레비전에서 20분이 넘는 가시성 또는 그에 해당하는 수백만 광고 투자를 기반으로, 1,000명의 귀빈은 자사의 Hublot Loves Football 프로그램에 참여해 64경기의 열정에 사로잡혔다. 그 외에 169개의 골을 기록하고, 디지털 메모리에 점수를 비롯해 이번 21회 월드컵 우승팀을 봉인하는 연결성 축구 시계 빅뱅 레퍼리 2018 피파 월드컵 러시아™와 더불어 러시아에서 자사의 입지를 높여줄 세 번째 개장을 지켜봤다. 이 강렬한 한 달이 지나고 우리 팀이 받게 된 가장 큰 보상은 가장 인기 많은 스포츠인 축구의 감정을 공유한 즐거움과 더불어 축구계에서 온 자사의 귀빈 및 브랜드 친구들의 얼굴에서 보였던 감사와 기쁨이다. 우리 모두 함께 축구를 사랑하고, 축구를 위대한 스포츠로 만들 수 있다."
- 위블로 CEO Ricardo Guadalupe

위블로 스타일로 제21회 월드컵 하이라이트 요약

열정 공유. 위블로 고객과 친구들을 스탠드로 초청했다.

보상. 위블로는 64경기에서 12개 경기장에 걸쳐 다시 한 번 최대한의 가시성을 확보했다. 게임 시간은 총 20분이 넘는다.

가시성
심판들의 손목은 영상 보조 판독 시스템에 연결된 빅뱅 레퍼리 2018 피파 월드컵 러시아™ 덕분에 169차례 진동했다. 진정한 축구 팬을 위한 궁극적인 시계인 빅뱅 레퍼리 2018 피파 월드컵 러시아™는 실시간으로 월드컵 시간을 설정하고, 경기 시작 15분 전에 경기를 알리며, 득점 골은 물론 옐로카드, 레드카드 및 교체 선수 정보를 제공했다. 이 정보는 경기 통계, 점수, 카드 수, 득점 선수 이름, 교체 선수 및 경기 시간 등으로 보완됐다.

입지
위블로는 Metropol과 Tsum 매장에 이어 6월 15일 에르미타슈 박물관 근처 상트페테르부르크에서 가장 오래된 백화점에 자사의 세 번째 러시아 매장을 개장했다. 26㎡ 면적의 이 매장은 소재와 축구의 융합에 중점을 둔다.

축하와 홍보
위블로는 이달 14일 폐막식 날에 전 세계에서 온 자사의 귀빈과 친구들을 월드컵 전용 파티에 초대했다. 저녁이 끝날 무렵, 위블로는 또 다른 열정인 음악을 선보였다. William Grigahcine(일명 DJ Snake)의 전자 비트가 파티에 리듬을 제공했다. 위블로 중독자이자 축구 팬이면서 축제, 히트 및 공연에 종종 출연하는 세계적인 아티스트인 그는 위블로의 최신 홍보 대사다. 2011년 레이디 가가와의 협력 작업으로 그래미 후보에 올랐던 그는 카니예 웨스트, 알루나조지 및 메이저 레이저를 위해 히트 리믹스 작업도 했다. 그 후에는 레이디 가가의 Artpop 앨범에 들어간 세 곡을 작곡했는데, 그중 한 곡은 저스틴 비버가 피처링했다. 위블로는 예술을 향한 자사의 열정을 확인시켜주고 있다. 월드컵이 끝난 지금 이제 음악을 만끽할 시간이다.

위블로가 2018 피파 러시아 월드컵™에서 우승한 디디에 데샹과 프랑스팀을 축하했다.

www.hublot.com

출처: 위블로(Hublot)



Hublot and The FIFA World Cup™: There for Every Game and Every Victory

(NYON, Switzerland, July 16, 2018 PRNewswire=연합뉴스) On the back of its third time participating in the FIFA World Cup™, Hublot wins every time. On the scoreboard, 1,000 guests immersed in the World Cup experience thanks to the watchmaker, more than 20 minutes played-exceptional visibility thanks to the fourth official boards, the entry onto the pitch of the most football mad watch with the Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia™ and its goal line technology on the referees' wrists, and the enhanced presence in the host country with the opening of a new boutique in St Petersburg. A series of wins for Hublot! What better way to celebrate its global success than a Hublot Party? A closing party bringing together guests and the brand's friends from the world of football, surrounded by Matriochkas, the official mascots for the event. The watchmaker ended this month of football on a musical note with a show by DJ Snake-a fan of Hublot and the beautiful game-the global artist is also Hublot's latest ambassador, joining the Hublot Loves Music family. Hublot loves football, and when you love something, money is no object!

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(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/718788/Hublot_4th_Referee_Board.jpg )
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"An intense, passionate, inspiring and intense month of football, which went beyond anybody's expectations for the finale, Hublot has already won its World Cup. After more than 20 minutes of visibility on television, or the equivalent of millions of advertising investment, 1,000 guests took part in our Hublot Loves Football programme and got caught up in the passion of the 64 games, the connected football watch-Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia™ that recorded the 169 goals scored and that will seal the score and the winner of this 21st World Cup in its digital memory, and a third boutique to enhance our presence in Russia. The greatest reward for our teams after this month of intense work is the pleasure of having shared in the emotion of the most popular of sports and the gratitude and the joy on the faces of our guests and the brand's friends from the world of football. Together, we love football, and we make it great!"
- Ricardo Guadalupe, CEO Hublot

A round-up of the highlights of this 21st World Cup, Hublot style.

Passion is to be shared, by inviting its customers and friends of the brand to join it in the stands.

In terms of awards, the watchmaker once again achieved maximum visibility in the 12 stadiums, during the 64 games, totalling more than 20 minutes of game time.

In terms of visibility
The referees' wrists have vibrated 169 times thanks to the Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia™ connected to the video assistant referee system. The ultimate watch for true football fans set the pace for the World Cup, in real time, announcing the games 15 minutes before kick-off, signalling yellow cards, red cards, and substitutions, not to mention the goals-of course! All of this complemented by game statistics, the scores, the number of cards, the names of the scorers, the substitutions and the length of the games.

In terms of presence
After the Metropol and the Tsum Boutique, Hublot opened its third boutique in Russia on 15 June in the oldest department store in St Petersburg, a few steps from the Hermitage Museum. 26 m2 dedicated to the fusion of materials and to football.

In terms of celebration and publicity
Under the sounds of the closing ceremony, Hublot brought together its guests and friends from the world of football to a party dedicated to the World Cup on 14 July. At the end of the evening, the watchmaker showcased its other passion-music. The electronic beat of William Grigahcine, aka DJ Snake set the rhythm. A Hublot addict and a football fan, the global artist, who is racking up appearances at festivals, hits and performances, is the latest Hublot ambassador. After being nominated for a Grammy for his collaboration with Lady Gaga in 2011, he also remixed hits for Kanye West, AlunaGeorge and Major Lazer before composing three tracks for Lady Gaga's Artpop album, one featuring Justin Bieber. Hublot is confirming its passion for the arts. Time to face the music!

Hublot congratulates Didier Deschamps and France on winning the 2018 FIFA World Cup Russia™.

www.hublot.com

Source: Hublot

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-07-17일 16:11] 송고
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