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[PRNewswire] CIROC X Moschino, 밀라노 패션 주간에서 협력 작업 선보여

-- 패션계에서 가장 쾌활한 두 브랜드의 만남

-- 럭셔리 보드카 CIROC이 밀라노 패션 주간에서 이탈리아의 패션 브랜드 Moschino와 새로운 협력 작업을 선보였다.
-- 럭셔리에 대한 두 브랜드의 건방진 듯한 해석을 결합한 캠페인이 오늘 공개되면서 교통을 멈출 만큼 뜨거운 반응을 얻었다. 이 행사에는 Moschino 크리에이티브 디렉터 Jeremy Scott와 더불어 Golden Barbie와 River Viiperi 같은 모델 및 Wizkid 같은 슈퍼스타 가수 등 여러 영향력 인사들이 함께했다.
-- 오늘 행사는 파티가 계속 이어질 한 해의 시작을 알린다. 앞으로 한 해 동안 한정 판매 병 디자인, 브라질부터 이비사까지 가장 흥미진진한 곳에서 열리는 파티 및 와해성 통신 콘텐츠 등을 선보일 예정이다.

(밀라노 2018년 9월 19일 PRNewswire=연합뉴스) 고급 보드카 CIROC가 오늘 Moschino와의 협력 작업을 공개했다. 현대적인 럭셔리의 의미를 대담하고 새롭게 해석할 예정인 이번 파트너십은 패션에 대한 특징적으로 쾌활한 접근법으로 하나가 된 두 브랜드를 결합한다. 개성적인 스타일을 진정으로 찬미하는 이 파트너십을 통해 한정판매 병과 국제 행사 시리즈를 선보일 예정이다. 국제 행사 시리즈는 Moschino 크리에이티브 디렉터 Jeremy Scott와 세계적인 영향력 인사들이 주도할 예정이다.

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Jeremy는 내일 자신의 Moschino SS19 캣워크 쇼를 앞두고 1년 동안 그와 함께할 세계 최고 인기의 패션 영향력 인사들과 협력 작업을 개시했다. 여기에는 Golden Barbie (aka Jasmine Sanders, 모델), River Viiperi (모델), Thando Thabethe (DJ 및 여배우), WizKid (가수) 및 Cassper Nyovest (레코딩 아티스트) 등이 함께했다. 이들은 재미, 색깔 및 찬미를 폭발시키며 밀라노의 교통을 멈추게 했다.

스타일 아이콘으로 이뤄진 이 팀은 비단 오늘 밀라노에서뿐만 아니라 1년 동안 진행되는 다른 행사에서도 Jeremy와 함께할 예정이다. 이들의 다양한 재능과 배경은 이 캠페인의 정신을 요약해서 보여준다. 이들은 CIROC 및 Moschino와 마찬가지로 독특하고 대담한 스타일을 공유한다. 이번 파트너십은 산비탈에서부터 해변까지 세계에서 가장 인기 많은 곳을 찾아갈 예정이다. 브라질에서 Golden Barbie와 함께하는 NYE 카운트다운부터 이비사에서 Wizkid와 함께 하는 해변 파티까지 패션계를 불태울 축하 행사가 펼쳐질 예정이다. 각 행사는 진행자가 개인화한 칵테일과 체험으로 맞춤 구성된다. 맞춤 자기표현으로 이뤄지는 이 축하 행사는 Jeremy Scott가 디자인한 한정판매 CIROC 병으로 압축된다. 이 한정 판매 병은 올가을에 출시될 예정이다.

‘사람들의 디자이너’로 유명한 Jeremy가 선보이는 재미있고 절충적이며 기운이 넘치는 디자인은 그의 국제적인 팬층뿐만 아니라 A급 유명인사 친구들로부터도 큰 사랑을 받고 있다. CIROC에게 있어 완벽한 파트너인 그는 다음과 같이 언급했다.

“나는 건방진 듯하면서 쾌활한 CIROC의 개성을 사랑한다. CIROC의 개성은 인생과 패션에 대한 나의 접근법과 완벽하게 연결된다. 그렇기 때문에 CIROC와의 파트너십이 자연스럽게 느껴졌다. 이번 파트너십에서 굉장한 시너지 효과가 기대된다. 나는 개인적인 맞춤 반전을 중심으로 디자인을 많이 선보이는데, 이를 이 파트너십에도 적용하게 된 것도 기쁘게 생각한다. CIROC와 내가 지닌 럭셔리에 관한 대담한 해석을 결합하는 작업은 매우 재미있었다. 앞으로 1년 동안 어떤 일이 펼쳐질지 기대된다.” - Jeremy Scott

CIROC 보드카 국제 사장 Natalie Wills는 “럭셔리의 세계는 변화하고 있으며, 그 어느 때보다 접근성, 재미 및 표현력이 높아지고 있다”라며 “패션과 스타일에 대한 Jeremy와 Moschino의 쾌활한 해석이 무척 마음에 든다. 자사와 엄청난 시너지 효과가 느껴진다. 올 한 해 아주 흥미진진한 핫스팟 행사를 진행할 예정인 만큼, 한 번도 본 적 없는 맞춤화된 럭셔리에 대한 찬미를 기대해도 좋을 것”이라고 덧붙였다.

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출처: Ciroc Vodka



CIROC X Moschino Launch Their Collaboration at Milan Fashion Week - A Meeting of Fashion's Most Playful Brands

-- CIROC luxury Vodka launches a new collaboration with Italian fashion house Moschino at Milan Fashion Week.
-- Uniting the brands' cheeky take on luxury, the campaign kicked off today with a traffic-stopping moment as creative director Jeremy Scott was joined by influencers including models Golden Barbie and River Viiperi and superstar singer Wizkid.
-- It marks the start of a year of revelry including a limited-edition bottle design, celebrations in some of the most exciting destinations, from Brazil to Ibiza, and disruptive comms content

MILAN, September 19, 2018/PRNewswire/ -- CIROC luxury Vodka today launches its collaboration with Moschino. Set to bring a bold new take on the meaning of modern luxury, the partnership brings together two brands that are united by their distinctively playful approach to fashion. It will include a limited-edition bottle and global event series headed up by Moschino's creative director, Jeremy Scott and a cast of global influencers, in a true celebration of individual style.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/746443/CIROC_Moschino.jpg )
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Ahead of his SS19 catwalk show for Moschino tomorrow, Jeremy launched the collaboration with some of the world's hottest fashion influencers who will be joining him throughout the year: Golden Barbie (aka Jasmine Sanders, model), River Viiperi (model), Thando Thabethe (DJ and actress), WizKid (singer) and Cassper Nyovest (recording artist). Together they stopped traffic in Milan with a riot of fun, colour and celebration.

The same squad of style icons join Jeremy not just today in Milan but for the whole year of events. Their diverse talents and backgrounds encapsulate the spirit of the campaign. Like CIROC and Moschino, they share a unique and daring style. From the slopes to the beach, the partnership will touch down in the world's hottest destinations. From the NYE countdown with Golden Barbie in Brazil to Ibizan beach parties with Wizkid, expect celebrations to set the fashion world alight. Each will be custom-built with cocktails and experiences personalised by the hosts. This celebration of customised self-expression is encapsulated by the limited-edition CIROC bottle, designed by Jeremy Scott, to be revealed this autumn.

Renowned as 'the people's designer', Jeremy's fun, eclectic, effervescent designs are as much loved by his coterie of A List friends as his global fanbase. He is the perfect partner for CIROC and comments:

"I love the cheeky, playful nature of CIROC. It connects perfectly with my approach to both life and fashion, so the partnership felt natural; there's such synergy. I design a lot around personal, customised twists so it's great to bring this into the partnership too. It's been fun to bring together our bold take on luxury and I can't wait to see what the year holds." - Jeremy Scott

Natalie Wills, Global Head of CIROC vodka adds: "The world of luxury is changing and is becoming more accessible, fun and expressive than ever before. We love Jeremy and Moschino's playful take on fashion and style and felt great synergy with CIROC. Expect to see customised luxury celebrations like never before as we touch down for some really exciting hotspot events this year!"

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Source: Ciroc Vodka

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(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-09-20일 15:52] 송고
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