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[PRNewswire] 아나 드 아르마스, 캄파리 레드 다이어리 프로젝트의 주연으로 발탁

-- 마테오 가로네 감독의 단편 영화 'Entering Red'에 출연

(밀라노 2018년 11월 14일 PRNewswire=연합뉴스) 이탈리아의 대표적인 아페리티프 브랜드 캄파리[http://www.campari.com/ ]가 단편 영화 'Entering Red'와 함께 2019 캄파리 레드 다이어리를 발표했다. 'Entering Red'는 할리우드 여배우가 주연으로 출연하고, 수상 이력을 자랑하는 재능있는 감독이 연출을 맡은 수수께끼 같은 단편 영화다. 관객은 미스터리와 로맨스로 잔뜩 몰입하게 되며, 캄파리의 세계로 예상치 못한 발견의 여정을 떠나게 된다. 이 단편 영화는 '모든 칵테일은 그만의 이야기를 간직한다'고 믿는 캄파리를 위해 매우 흥미로운 이야기를 들려줄 뿐만 아니라, 2019년 출시 100주년을 맞이하는 캄파리의 대표적인 칵페일 Negroni에 대한 송시이기도 하다.

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국제적으로 유명한 여배우 아나 드 아르마스(Ana de Armas)(블록버스터 영화 '블레이드 러너 2049'의 주연으로 출연)와 이탈리아 배우 로렌조 리켈미(Lorenzo Richelmy)가 주연으로 출연하고, 수상 이력을 자랑하는 이탈리아 감독 마테오 가로네(Matteo Garrone)가 감독한 새 단편 영화는 완전히 통합된 2019 캄파리 캠페인의 핵심 요소가 될 예정이다. 마테오 가로네 감독의 경우, 그의 최신작 '도그맨(Dogman, 2018)'이 칸 영화제에서 남우주연상을 받았고, 2019 아카데미상 외국어 영화상 부문에 출품된 바 있다. 영화 예술을 향한 애정을 반영하며, 베네치아 비엔날레 베니스 국제영화제의 주요 후원사인 이 단편 영화는 캄파리의 인정받는 단편 영화와 스토리텔링 콘텐츠 역사에 추가되는 새롭고 흥미진진한 작품이다.

'Entering Red'는 서스펜스가 넘치고 매우 흥미로운 이야기를 들려준다. 관객은 아나 드 아르마스가 연기하는 Ana를 알아가게 될 것이다. 호기심이 많은 Ana는 매혹적이고 유쾌한 캄파리 렌즈를 통해 카리스마 넘치는 도시 밀라노를 탐험한다.

매우 세련된 이 단편 영화에서 영화 예술적 체험은 마테오 가로네 감독의 재능으로 부각된다. 관객은 Ana와 동시에 '붉은 세계'를 체험하며, 예상치 못한 매혹적인 캄파리 세계를 발견하고, 생기 넘치는 붉은 색의 대표적인 아페리티프 캄파리의 본고장을 탐험하게 된다. 아나 드 아르마스는 Ana의 진화를 완벽하게 묘사하고, 매력적인 도시 밀라노의 남겨진 붉은 단서를 시험적으로 추적한다.

출연진은 올해 처음으로 카메라 앞에서 캄파리 'Red Hands'의 카메오로 참여한 세계 최고의 바텐더 여섯 명과 사교계 영향력 인사들도 환영할 예정이다.

영화 주인공 아나 드 아르마스는 "단편 영화 'Entering Red'와 캄파리 레드 다이어리 캠페인에 출연하게 된 것은 큰 영광"이라며 "또한, 찬사받는 마테오 가로네 감독과 작업하게 된 것도 영광이다. 아름다운 도시 밀라노에서 자아 발견의 여정에 대한 큰 열정과 호기심을 지닌 인물을 연기하게 돼 기뻤다"라고 밝혔다.

단편 영화를 연출한 마테오 가로네 감독은 "올해 캄파리 영화는 '캄파리 발견'이라는 매우 흥미로운 여정에 생명을 불어넣는다"라며 "캄파리 브랜드에서 매우 중요한 해를 맞아 이 작업을 맡게 돼 영광인 한편, 이 작업은 나에게도 도전이었다"라고 말했다. 이어 그는 "이 과정은 전 세계적으로 인정받는 진정한 이탈리아의 상징인 캄파리와 Negroni를 찬미할 수 있었다"면서 "캄파리가 없이는 Negroni가 존재할 수 없다. 따라서 이야기의 출발점은 달콤쌉싸름한 붉은색 Negroni가 돼야 한다"라고 설명했다.

캄파리 그룹 CEO Bob Kunze-Concewitz는 "자사의 칵테일은 단순한 술이 아니라, 이야기를 들려준다"라며 "올해 자사는 Negroni를 기념했다"라고 말했다. 이어 그는 "캄파리 레드 다이어리는 2019년 출시 100주년을 맞는 Negroni에 생명을 불어넣고, 관객을 붉은 세계로 향하는 여정으로 안내할 것"이라면서 "캄파리의 핵심적이고 결정적인 성분인 Negroni는 위대한 유산을 남겼다. 아나 드 아르마스와 마테오 가로네 같은 훌륭한 인재는 물론 전 세계 바텐더와 캄파리 팬의 지원을 받아 생명을 얻는 Negroni의 모습은 매우 대단할 것"이라고 말했다.

'Entering Red'는 그 본고장인 밀라노에서 처음 공개된다. 2019년 2월 5일에 레드 카펫 행사가 열리고, 이후 전 세계적으로 동시에 디지털 개봉될 예정이다. 'Entering Red'는 캄파리 공식 유튜브 채널[https://www.youtube.com/user/EnjoyCampari ]에서 시청할 수 있다. 추가 정보는 캄파리 소셜 미디어 채널 @campariofficial을 참조한다.

'Entering Red'의 무대 뒤 장면은 유튜브에서 티저 영상으로 확인할 수 있다:
https://www.youtube.com/watch?v=NvdWLSBQg-g&feature=youtu.be

#Campari #RedDiaries

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캄파리 레드 다이어리 소개
2017년에 시작된 캄파리 레드 다이어리는 캄파리 캘린더의 진화 버전이다. 짧은 영화를 중심으로 360도 총체적인 캠페인을 선보이는 캄파리 레드 다이어리는 '모든 칵테일은 이야기를 들려준다'는 캄파리의 정신에 생명을 불어넣는다. 캄파리 레드 다이어리는 디지털 채널로 공개되며, 이 영화는 캄파리 공식 유튜브 페이지에서 볼 수 있다.

캄파리 소개
캄파리는 동시대적이고 카리스마가 있는 고전적인 브랜드다. 캄파리는 1860년 노바라에서 처음 만들어진 이후, 변함없이 세계에서 가장 유명한 몇몇 칵테일의 베이스인 비밀 조리법을 갖고 있다. 캄파리는 알코올과 물에 쓴맛이 나는 허브, 방향 식물 및 과일을 혼합해 만드는 술을 제공한다. 생기 넘치는 붉은 색, 강렬한 향 및 고무적인 맛을 자랑하는 캄파리 술은 항상 강한 호기심과 쾌락의 상징으로 여겨져 왔다. 캄파리에서 강한 호기심과 쾌락은 매혹적인 주류 경험으로 전개된다. 이는 캄파리를 세계적으로 유명한 브랜드이자, 열정적인 이탈리아 스타일과 우수성의 상징으로 만든 가치들이다.

편집자 주
미디어 문의: 국제 홍보실[https://www.camparigroup.com/en/media/contacts ]

출처: 캄파리(Campari)



Ana de Armas Revealed as the Star of Campari Red Diaries 2019, Entering Red, a Short Movie Directed by Matteo Garrone

MILAN, November 14, 2018/PRNewswire/ -- Campari [http://www.campari.com/ ], the iconic Italian aperitif, announces the return of Campari Red Diaries 2019 with Entering Red; an enigmatic short movie featuring a Hollywood actress in the lead and award-winning talent at the director's chair. Fuelled with mystery and romance, viewers are taken on an unexpected journey of discovery into the world of Campari. For Campari, as 'every cocktail tells a story', Entering Red not only tells a tale of intrigue, it is also an ode to the iconic Negroni, Campari's signature cocktail marking its centenary in 2019.

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Starring internationally renowned actress Ana de Armas - the star of blockbuster film, Blade Runner 2049, as well as Italian actor Lorenzo Richelmy and directed by award-winning Italian director Matteo Garrone who's latest film 'Dogman' (2018) received the Best Actor prize at Cannes and has been submitted by Italy for the 2019 Academy Award for Best Foreign Language Film, the new short movie will be the core element of a fully integrated campaign in 2019. With a love for cinematography and as main sponsor of the Venice International Film Festival of La Biennale di Venezia, this short movie comes as a new and exciting addition to Campari's recognised history of short movies and storytelling content.

Entering Red is a suspenseful and intriguing story, where viewers will get to know Ana, played by the eponymous Ana de Armas, who's curious soul explores the charismatic city of Milano through the captivating and pleasurable lens of Campari.

The cinematographic experience is heightened by Matteo Garrone's talent in this highly-stylised short movie, where the audience will 'enter red' simultaneously with Ana, discovering the unexpected, enchanting world of Campari together, and venturing through the birthplace of the iconic vibrant red aperitif. De Armas perfectly depicts the character's evolution, tentatively following scarlet clues that the charming city of Milan has left behind for her to find.

The cast this year will also welcome cameos from Campari's 'Red Hands', six of the world's best bartenders, as well as social influencers in front of the camera for the first time.

Lead protagonist of the film Ana de Armas comments: "It's an incredible honour to be a part of this short movie, Entering Red, and the Campari Red Diaries campaign. It was also a privilege to work with acclaimed Director, Matteo Garrone. I loved playing a character that showed such passion and curiosity on her journey of self-discovery in the beautiful city of Milan."

The short movie's Director, Matteo Garrone comments: "This year's film is set to bring to life the intriguing journey that is the discovery of Campari. It was an honour and a challenge to be given this responsibility in such a pivotal year for the brand, celebrating two truly Italian icons recognised worldwide. A Negroni does not exist without Campari, and so to tell the story, entering the red bitter sweet drink is where it all begins."

Bob Kunze-Concewitz, Chief Executive Officer of Campari Group: "Our cocktails are more than just a drink, they each tell a story, and this year we are celebrating the Negroni. Turning 100 years old in 2019, Campari Red Diaries will bring the cocktail to life, and take viewers on a journey as they enter the red. The iconic serve, which Campari is a key defining ingredient, has created a great legacy and it will be amazing to see it all brought to life, with the support of great talent, Ana de Armas and Matteo Garrone but also bartenders and Campari advocates from around the world."

Entering Red will premier in its birthplace, Milan, with a red-carpet event on the 5th February 2019 followed by a simultaneous digital launch worldwide. The short movie will be available to view on Campari's official YouTube channel [https://www.youtube.com/user/EnjoyCampari ]. Please follow Campari's social media channels for further information @campariofficial.

To get a sneak peek behind the scenes of Entering Red, view the teaser video on YouTube here: https://www.youtube.com/watch?v=NvdWLSBQg-g&feature=youtu.be

#Campari #RedDiaries

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ABOUT CAMPARI RED DIARIES
Launched in 2017, Campari Red Diaries is the evolution of the Campari Calendar. A 360[o] holistic campaign, with a short movie at the heart, Campari Red Diaries brings to life Campari's ethos that "every cocktail tells a story". Campari Red Diaries is launched digitally, with the short movie hosted on Campari's official YouTube page.

ABOUT CAMPARI
Campari is a contemporary and charismatic classic. The secret recipe, which has remained unchanged, originated in Novara in 1860 and is the base for some of the most famous cocktails around the world. Campari is an alcoholic spirit obtained from the infusion of bitter herbs, aromatic plants and fruit in alcohol and water. With its vibrant red colour, intense aroma and inspiring flavour, Campari has always been a symbol of intrigue and pleasure, which unfurls itself into a captivating drinking experience. These are the values that have made the Campari brand famous throughout the world as an icon of passionate Italian style and excellence.

NOTES TO EDITORS
For media enquiries, please use: International Press Contacts [https://www.camparigroup.com/en/media/contacts ]

Source: Campari

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-11-14일 21:29] 송고
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