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[PRNewswire] Vitality와 협력 보험사, 사람들의 건강 개선 위해 노력

-- 2025년까지 1억 명이 20% 더 많은 육체활동 가능하도록 지원

(런던 2018년 12월 6일 PRNewswire=연합뉴스) Vitality와 그 전 세계 보험사 네트워크는 육체 활동에 관한 최대 규모의 행동 변화 연구결과를 바탕으로, 향후 7년간 수백만 명의 건강 개선을 위해 함께 노력한다. 이는 육체 활동에 관한 세계보건기구(World Health Organization)의 글로벌 실행계획(Global Action Plan)의 일환이며, 운동 부족이 일부 원인으로 나타나고 있는 생활습관병의 급격한 증가의 해결을 목적으로 한 것이다.

멀티미디어 뉴스 배포 자료 보기: https://www.multivu.com/players/uk/8458751-vitality-insurers-people-more-active-2025/

선도적인 독립연구소 RAND Europe이 수행하고 있는 인센티브와 육체 활동(Incentives and Physical Activity)[https://www.rand.org/randeurope/activity-incentives.html ] 연구는 애플 워치와 함께 Vitality Active Rewards를 사용한 연구 참가자들의 활동수준이 평균 34% 증가했다고 밝혔다. 이 연구는 영국, 미국 및 남아공 내 40만 명 이상의 행동을 분석했다.

디스커버리 최고경영자 겸 Vitality 설립자 Adrian Gore는 런던에서 열린 행사에서 지도자, 학자, 정책결정자를 대상으로 이러한 내용을 공개했다. 해당 연구는 참가자의 장기적인 육체 활동수준에 관한 애플 워치와 Vitality 활동 인센티브(Vitality Active Rewards with Apple Watch)[https://www.vitality.co.uk/rewards/partners/active-rewards/apple-watch/]에 대한 효과를 분석한 것이다. 주요 식별사항은 다음과 같다.

- 월 4.8일의 지속적인 활동량 증가. 이는 Vitality 추정 수명을 2년 연장시키는 것으로 해석된다.
- 모든 참여자가 장소, 건강상태, 연령 또는 성별에 상관없이 활동량의 증가세를 보였다.
- 체질량 지수(Body Mass Index, BMI)가 높은 '위험한 상태'의 참가자는 다른 참가자보다 더 뛰어난 개선을 보였다. 미국 내 참가자는 200%의 활동 증가세를 보였고, 영국 내 참가자는 160%, 남아공 참가자는 109%의 활동 증가세를 보였다.
- 이러한 지속적인 활동량 증가를 통해 Vitality는 1년 이내에 참가자들이 혈압, 콜레스테롤 및 심폐 능력의 개선뿐만 아니라 건강관리에 대한 지출 감소 등 다양한 이점을 누릴 것으로 예상한다.

Gore 대표는 "이러한 획기적인 연구는 사람들이 더욱 건강한 삶을 살기 위해 어떻게 인센티브의 적용을 받을 수 있는지를 이해할 수 있게 도와준다"라며 "개인, 보험산업계 및 더 광범위한 사회에서 이는 매우 중요한 사항"이라고 말했다.

Vitality는 선도적인 보험업체와 전 세계의 가장 진보적인 사상을 가진 고용주와의 성공적인 협력관계를 통해 세계적인 규모를 달성하고 있다. 이러한 협력관계에는 AIA, Generali, John Hancock, Manulife, Ping An, Sumitomo Life가 포함되며, 이러한 기업은 2025년까지 1억 명이 육체적으로 20% 더 활동적으로 생활할 수 있도록 노력하고 있다.

연구과제 및 전 세계 Vitality 네트워크에 관한 세부정보는 여기[http://www.vitalitygroup.com/VitalityAppleStudy ]에서 확인할 수 있다.

Vitality 소개
Vitality는 사람들을 더욱 건강하게 만들고, 이들의 삶을 개선하고 보호하기 위해 인센티브, 데이터 및 행동경제학의 효과를 활용하는 선도적인 행동 변화 플랫폼이다. Vitality Group은 디스커버리와 해당 네트워크의 능력을 활용해 Vitality Shared-Value Insurance 모델의 전 세계 확장에 책임을 다하고 있다. Vitality는 요하네스버그 주식거래소에 상장된 선도적인 금융서비스 기업인 디스커버리가 20년 전에 설립한 회사다. 세부정보는 http://www.vitalitygroup.com에서 확인할 수 있다.

애플 워치를 활용한 Vitality Active Rewards는 종합적인 행동과학 도구를 활용하고, 손실 회피 및 사전노력 등 단기 및 장기적인 인센티브를 포함하고 있다. 단기 인센티브는 구성원이 주간 목표 달성에 따른 주간 단위의 포상을 통해 즉각성을 확인할 수 있게 한다. 최소 선불 활성화 비용에 대해서 구성원들은 일일 운동 및 활동적인 칼로리 소모와 같은 육체 활동 목표를 달성함으로써 월간 애플 워치 비용을 제로(0)로 줄일 수 있다. 두 가지 구성요소는 서로를 강화하며, 행동 변화의 생태계를 조성한다.

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https://www.multivu.com/players/uk/8458751-vitality-insurers-people-more-active-2025/

출처: Vitality



Vitality-linked Insurers to Get 100 million People 20% More Active by 2025

LONDON, December 6, 2018 /PRNewswire/ -- Building on the results of the largest behaviour change study on physical activity, Vitality and its global network of insurers have collectively committed to improving the health of millions over the next seven years. This is in line with the World Health Organizations' Global Action Plan on Physical Activity, which aims to address the dramatic growth in lifestyle diseases, caused in part by a lack of exercise.

To view the Multimedia News Release, please click: https://www.multivu.com/players/uk/8458751-vitality-insurers-people-more-active-2025/

Incentives and Physical Activity [https://www.rand.org/randeurope/activity-incentives.html ], conducted by leading independent research institute, RAND Europe, found an average 34% increase in activity levels of participants using Vitality Active Rewards with Apple Watch. The study examined the behaviours of over 400 000 people in the UK, US and South Africa.

Adrian Gore, Discovery Chief Executive and Vitality founder, revealed the findings to leaders, academics, and policymakers from around the world at an event in London. The study examined the effect of Vitality Active Rewards with Apple Watch [https://www.vitality.co.uk/rewards/partners/active-rewards/apple-watch/ ] on participants' long-term physical activity levels. Key findings include:
- A sustained increase in activity of 4.8 extra days a month, which Vitality estimates translates into two extra years of life.
- Activity increased across all participants, regardless of location, health status, age or gender.
- 'At-risk' participants with a high body mass index (BMI) showed greater improvements than others, with increases in activity of 200% in the US, 160% in the UK, and 109% in South Africa.
- With these sustained increases in activity, Vitality estimates that within a year, participants achieved numerous benefits, such as improvements in blood pressure, cholesterol, and cardiorespiratory fitness, as well as lowered healthcare costs.

"This landmark study helps us understand how people can be incentivised to live healthier lives," said Gore. "The significance for individuals, the insurance industry and wider society is profound."

Vitality has achieved global scale through successful partnerships with leading insurers and the most forward-thinking employers around the world. These partners include AIA, Generali, John Hancock, Manulife, Ping An and Sumitomo Life, all of whom have committed to making 100 million people 20% more physically active by 2025.

Access more information on the study and the global Vitality network here [http://www.vitalitygroup.com/VitalityAppleStudy ].

About Vitality
Vitality is a leading behaviour change platform which uses the power of incentives, data and behavioural economics to make people healthier and enhance and protect their lives. The Vitality Group is responsible for the global expansion of the Vitality Shared-Value Insurance model using the capabilities of Discovery and its network. Vitality was founded 20 years ago by Discovery Limited - a leading financial services company listed on the Johannesburg Stock Exchange. For more information, please visit http://www.vitalitygroup.com.

The Vitality Active Rewards with Apple Watch programme makes use of a comprehensive behavioural science toolkit, encompassing short and long-term incentives such as loss aversion and pre-commitment. Short-term incentives create a sense of immediacy, with members rewarded on a weekly basis for reaching their weekly goals. For a minimal upfront activation fee, members can reduce their monthly Apple Watch payments to zero by meeting their physical activity goals, including daily exercise and active calorie burn. The two components reinforce each other and create an ecosystem of behaviour change.

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https://www.multivu.com/players/uk/8458751-vitality-insurers-people-more-active-2025/

Source: Vitality

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)

출처 : PRNewswire 보도자료
[2018-12-07일 14:06] 송고
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